ستاره های آینده فوتبال جهان

ستاره های آینده فوتبال جهان

ستاره های آینده فوتبال جهان را همین حالا میتوانیم در برخی از باشگاه های بزرگی اروپایی ببینیم. بازیکنانی که علی رغم اینکه شاید سن و سال زیادی نداشته باشند، میتوانند برای سال ها به عنوان یک بازیکن مهم در فوتبال بدرخشند. البته که نمونه های زیادی داشتیم از بازیکنانی که درخشش فوق العاده ای در زمین داشتند، اما پس از مدتی با افول ناگهانی، مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند. با این حال ما قصد داریم تا برخی از مهم ترین ستاره های آینده فوتبال دنیا را معرفی کنیم. بازیکنانی که شاید یکی از برندگان توپ طلا در سال های پیش رو نیز باشند.

ستاره های آینده فوتبال جهان، ساوینیو برزیلی

ساوینیو ستاره آینده دار منچسترسیتی

تابستان امسال بود که منچسرسیتی دست به یک خرید جوان و آینده دار زد. ساویو بازیکن برزیلی و وینگر فصل گذشته تیم شگفتی ساز خیرونا با قرادادی 5 ساله به جمع سیتیزن ها پیوست. این بازیکن که در سال های گذشته در تیم هایی چون اتلتیکو مینیرو، تروا فرانسه، آیندهوون و ژیرونا بازی کرده بود، یکی از استعدادهای جوان و جدید فوتبال اروپا به حساب می آید. این بازیکن که تا به اینجا جزو مهره های ثابت پپ گواردیولا بوده، آماده است تا سال های درخشانی را در ترکیب این تیم سپری کند. این بازیکن تنها 20 سال دارد و به نظر حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

الخاندرو گارناچو آرژانتینی

الخاندرو گارناچو بازیکن جوان و با استعداد منچستریونایتد

وینگر آرژانتینی شیاطین سرخ، متولد ژوئیه 2004 است. این بازیکن در سال 2020 از آکادمی اتلتیکو مادرید به تیم جوانان منچستریونایتد پیوست. بازیکنی که خیلی زود در ترکیب پرافتخارترین تیم پریمیرلیگ انگلیس برای خود جایگاهی مهمی را به دست آورد. ستاره ای که علاقه شدیدی به فوتبال اسطوره این باشگاه، یعنی کریس رونالدو دارد. او در فصلی که شاهد بازگشت دوباره رونالدو به یونایتد بودیم، شانس همبازی شدن با اسطوره فوتبالی خود را نیز به دست آورد. با این حال گارناچو که تکنیک و سرعت خوبی دارد، تا به اینجا در قامت یکی از ستاره های آینده فوتبال جهان برای شیاطین سرخ ظاهر شده است. باید دید در آینده برای این فوتبالیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

کوبی ماینو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد

از ستاره های آینده فوتبال دنیا، کوبی ماینو

یکی دیگر از بازیکنانی که در ترکیب امسال شیاطین سرخ خوش درخشیده، کوبی ماینو 19 ساله است. باشگاه منچستریونایتد که در سال های اخیر، همواره با افت محسوسی رو به روشده، در یکی دو سال اخیر، بازیکنان جوانی را به ترکیب خود اضافه کرده است. تا جایی که ماینو جوان، نه تنها در حال حاضر بازیکن ثابت خط میانی این تیم، که در ترکیب تیم ملی انگلیس نیز فرصت بازی پیدا کرده است. تا مشخص شود هم یونایتد و هم انگلیس یک هافبک جوان و خوش تکنیک را برای سال ها در اختیار خواهند داشت. باید دید عملکرد این بازیکن به عنوان یکی از ستاره های آینده فوتبال دنیا در ادامه چگونه خواهد بود.

آردا گولر، ستار آینده دار خط هافبک رئال

آردا گولر از ستاره های آینده دار رئال مادرید

تابستان فصل 2023 بود که سرو صدای زیادی بابت انتقال این بازیکن ترکیه ای به عنوان ستاره های آینده فوتبال جهان به رئال مادرید به وجود آمد. ستاره ای که پس از درخشش در ترکیب تیم فوتبال فنرباغچه، چشم استعدادیاب های دو غول بزرگ فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید و بارسلونا را گرفت. همین امر سبب شد تا بابت پیوستن این بازیکن به یکی از این دو تیم، هیجان زیادی بین هوادارن و ابته مدیران دو باشگاه به وجود بیاید. سرانجام پس از کش و قوس بسیار، آردا گولر که در حال حاضر تنها 19 سال دارد، به رئال مادرید پیوست. بازیکنی که تا به اینجا نشان داده میتواند بازیکن موثری در خط هافبک کهکشانی مادریدی ها باشد.

گاوی و پدری، ستاره های آینده فوتبال دنیا

از ستاره های آینده فوتبال جهان، گاوی و پدری اسپانیایی

دو ستاره جوان خط هافبک بارسلونا، هواداران این تیم را امیدوار به داشتن زوجی جدید مانند ژاوی و اینیستا کرده است. این دو ستاره های آینده فوتبال جهان، هر کدام 20 و 21 سال سن دارند، در یکی دو فصل اخیر از مهره های ثابت و مهم تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا بودند. بارسایی ها که به داشتن آکادمی لاماسیا معروف هستند، این دو ستاره جوان را ابتدا در تیم های پایه خود به کار گرفتند. تا پس از نمایش های بینظیر، در ترکیب تیم اصلی نیز خوش بدرخشند. باید دید آیا حداقل یکی از این دو ستاره میتوانند توپ طلا را برای خود کنند یا خیر.

اندریک، مهاجم آینده دار رئال مادرید

اندریک، مهاجم جوان و آینده دار خط حمله رئال مادرید

در سال های اخیر، و شخص فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مادرید، توجه زیادی به جذب ستاره های آینده فوتبال جهان کرده است. تا جایی که با بررسی میانگین سن این باشگاه و بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم، میبینیم که تا چه حد بازیکن جوان اما با تجربه در ترکیب رئال مادرید حضور دارند. خط هافبک این تیم تنها مودریچ 40 ساله را دارد و بقیه بازیکنان همگی سن و سال کمی دارند. از بلینگام و والورده و شوامنی گرفته، تا آردا گولر و کاماوینگا که همگی کم سن و سال اما بهترین در پست خود هستند. این رویه در سایر خطوط همچون خط حمله نیز وجود دارد. تا رئال مادرید امسال یکی از بهترین خطوط حمله جهان را در اخیترا داشته باشد.

وینیسیوس جونیور 24 ساله، رودریگو 23 ساله، کیلیان امباپه 25 ساله و اندریک که تنها 18 سال دارد. این بازیکن که با تیم پالمیراس موفقیت های زیادی کسب کرده، در ترکیب تیم ملی برزیل نیز به میدان میرود. تا مشخص شود رئال مادرید دست روی یکی از آینده دارترین فوتبالیست های جهان گذاشته است. باید دید نمایش این بازیکن در ادامه در ترکیب رئال مادرید چگونه خواهد بود.

لامینه یامال از ستاره های آینده فوتبال جهان

لامینه یامال از ستاره های آینده فوتبال جهان

بدون شک بزرگترین استعداد و یکی از بهترین بازیکنان آینده دار فوتبال، لامینه یامال 17 ساله است. ستاره ای که در ترکیب تیم فوتبال بارسلونا و البته تیم ملی اسپانیا خوش درخشیده است. یامال که توانست با درخشش خود در ترکیب لاروخا قهرمانی یورو 2024 را نیز به دست بیاورد، از شانس های اصلی توپ طلا در سال های پیش رو است. فوتبالیستی که خیلی زود نام خود را به عنوان یکی از ستاره های آینده فوتبال جهان خیلی زود بر سر زبان ها انداخت. این بازیکن که تا به اینجا توانسته عناوین فردی و تیمی خوبی به دست بیاورد، امیدوار است تا در آینده کلکسیون جام ها و افتخارات فردی بیشتری برای خود به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید