خداحافظی الکس مورگان از فوتبال

خداحافظی الکس مورگان از فوتبال

خداحافظی الکس مورگان از فوتبال بی شک یکی دیگر از اتفاقات خاص اخیر در فوتبال زنان بود. جایی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این رشته، سرانجام در 35 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. قهرمانی های مختلف در لباس تیم ملی آمریکا، یکی از تاریخی ترین اتفاقت این فوتبالیست بود. جایی که او جزو نسل طلایی فوتبال آمریکا در تاریخ این رشته نیز محسوب میشود. که توانست افتخارت زیادی به همراه این تیم به دست بیاورد.

خداحافظی الکس مورگان از فوتبال

خداحافظی مورگان از فوتبال در تیم سن دیگو

پس از خداحافظی مارتا برزیلی پس از رقابت های المپیک، این بار نوبت به یکی دیگر از اسطوره های فوتبال یعنی الکس مورگان رسید. تا با اعلام خداحافظی خود از فوتبال، برای همیشه با مستعطیل سبز وداع کند. مورگان که در کارنامه خود قهرمانی المپیک و جام جهانی دارد، سابقه 159 بازی ملی نیز به چشم میخورد. جالب است که او با به ثمر رساندن 123 گل در رده ملی، پنجمین گلزن برتر تاریخ فوتبال زنان نیز به شمار میرود. او با انتشار یک ویدیو احساسی در 5 سپتامبر 2024، از پایان حضور خود در فوتبال پس از 30 سال گفت. جایی که پس از حضور در تیم های مختلف و مطرحی چون، لیون، سن دیگو، سیاتل، اورلاندو و … سرانجام کفش ها را آویخت. بخش هایی از متن خداحافظی الکس مورگان از فوتبال را مرور میکنیم.

فوتبال 30 سال بخشی از وجود من بود. و یکی از اولین چیزهایی بود که من عاشقش شدم. من همه چیز به این ورزش دادم و چیزی که در عوض به دست آوردم، بیشتر از اون چیزی بود که حتی میتونستم توی رویاهام به دست بیارم.الکس مورگان

تصوایری از مراسم خداحافظی الکس مورگان

تصوایری از آخرین حضور الکس مورگان در مستعطیل سبز

مورگان که در تیم سن دیگو بازی میکرد، آخرین فصل حضور خود در فوتبال را در این تیم گذراند. این فوتبالیست مطرح آمریکایی که پیشتر در سایر تیم های مطرح این کشور و تیم های مهم اروپایی نیز به میدان رفته بود، در استادیوم خانگی سن دیگو برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. علاوه بر قهرمانی های مهم ملی، این بازیکن موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شد. تا کلکسیون افتخاراتش نیز تکمیل باشد. در ادامه تصاویری از مراسم خداحافظی الکس مورگان از فوتبال را میبینیم.

الکس مورگان به همراه دخترش در مراسم خداحافظی از فوتبال

خداحافظی الکس مورگان با هواداران

ابراز احساس مورگان به طرفداران خود در آخرین بازی

وداع مورگان با فوتبال

برگزاری جشن برای خداحافظی الکس مورگان از فوتبال

خداحافظی الکس مورگان از فوتبال در میان تشویق هم تیمی ها

دیدگاهتان را بنویسید