کیت تیم های یورو 2024

کیت تیم های یورو 2024، لباس مدعیان قهرمانی

کیت تیم های یورو 2024 به مانند دیگر اخبار مربوط به این مسابقات، برای بسیاری از علاقه مندان این رشته با اهمیت است. در واقع در چندین ساله گذشته، در بحث بلیغات و برندینگ، فروش پیراهن یکی از روش های مهم بازاریابی و البته نمایش طرفداری از تیم محبوب خود است. که از جنبه اقتصادی نیز برای تیم ها و شرکت ها بسیار با اهمیت به شمار میرود. دیگر تفاوتی نیز بین تیم های باشگاهی و ملی وجود ندارد. به همین خاطر کمپانی های معروفی چون آدیداس، نایک، پوما و … تلاش میکنند تا با یک طرح زیبا و چشم نواز، لباس برند خود را در ذهن مخاطبان جاودان کنند. به همین خاطر ما نیز در ادامه به معرفی لباس تیم های مدعی قهرمانی جام ملتهای 2024 پرداختیم، پس تا پایان با همراه باشید.

کیت تیم های یورو 2024، آلمان میزبان

کیت تیم های یورو 2024، لباس اول آلمان
کیت اول آلمان در یورو 2024
لباس دوم آلمان در یورو 2024
کیت دوم آلمان در جام ملت های 2024

آلمان به عنوان میزبان یورو 2024 یکی از بخت های اصلی قهرمانی در این مسابقات به شمار میرود. ژرمن ها که با سه قهرمانی رکوردار قهرمانی در مسابقات جام ملت های اروپا محسوب میشوند، امید زیادی برای کسب چهارمین قهرمانی خود در این مسابقات دارند. آن ها با تیمی یک دست زیر نظر یولیان ناگلزمان، امید دارند تا با کیتی که توسط کمپانی آلمانی آدیداس طراحی شده، مقام قهرمانی را کسب کنند.  کیت اول این تیم که ظاهری تا حدودی ساده دارد، از یک پترن رنگی گرادیانت بر روی سرشانه که نمایانگر پرچم این کشور است، تشکیل شده است. ساختار این پترن به صورت لوزی بوده و از کیت این کشور در سال 1994 الهام گرفته شده است. همچنین نام DEUTSCHLAND در پشت یقه این لباس کار شده است.

اما کیت دوم این کشور، و از جمله جالب ترین کیت تیم های یورو 2024، یک سورپرایز برای اهالی فوتبال به شمار میرود. چرا که آدیداس برای این کیت از ترکیب رنگ صورتی و بنفش تیره در بخش پایینی استفاده کرده است. همچنین پترن لوزی شکل نیز با وضوح بیشتر در این کیت کار شده است. ضمن اینکه شورت و جوراب لباس دوم ژرمن ها نیز رنگ بنفش تیره به همراه رگه های صورتی در خود دارد. استفاده از این ترکیب رنگ برای آلمان ها که اغلب با رنگ دوم مشکی، قرمز و حتی سبز در مسابقات حاضر میشدند، بسار جالب بود.

کیت تیم ملی فرانسه در یورو

لباس اول تیم ملی فرانسه در یورو 2024
کیت اول فرانسه در یورو 2024
کیت تیم های یورو 2024، لباس دوم فرانسه
کیت دوم فرانسه در یورو 2024

خروس ها که بی شک به عنوان یکی از شانس های قهرمانی شناخته میشوند، با کمپانی نایکی همکاری میکنند. آن ها که به عنوان قهرمان جام جهانی 2018 و فینالیست جام 2022 در این مسابقات حاضرند، امید زیادی به کسب سومنی قهرمانی خود دارند. پیراهن اول این کشور همانند همیشه از رنگ آبی تشکیل شده است. ضمن اینکه رگه های از رنگ قرمز نیز در این پیراهن دیده میشود. همچنین یقه های این لباس از سه رنگ پرچم این کشور تشکیل شده و اصلی ترین بخش لباس اول نیز نشان این کشور است. شاید این لباس، یکی از زیباترین کیت تیم های یورو 2024 نیز محسوب شود.

لباس دوم این کشور نیز با قالب رنگ سفید و رگه های آبی و قرمز رونمایی شده است. همچنین یقه لباس به رنگ آبی، و قسمت پهلو نیز از رنگ های آبی و قرمز تشکیل شده است. برای لباس دوم رنگ شورت آبی انتخاب شده که استفاده از آن میتواند متغیر باشد. باید دید آیا این کیت میتواند برای خروس ها خوش یمن باشد و سومین هرمانی را با آن جشن بگیرند یا خیر.

لباس انگلیس در جام ملتهای آلمان

کیت اول انگلیس برای جام ملت های اروپا
کیت اول انگلیس در یورو 2024
کیت تیم های یورو 2024، لباس دوم انگلیس
کیت دوم انگلیس در یورو 2024

یکی دیگر از تیم های مدعی قهرمانی با ستاره های بسیار، تیم ملی انگلیس است. سه شیرها نیز با حضور در لیست کیت تیم های یورو 2024 خود را آماده رقابت با دیگر مدعیان میکند. این کشور که ستاره های خوبی در ترکیب دارد، از دو رنگ اصلی برای کیت خود استفاده میکند. کمپانی نایکی برای لباس اول از رنگ همیشگی آبی و این بار شورت بنفش تیره یا سورمه ای بهره میبرد. همواره این ترکیب، به هرماه شورت سفید رنگ تشکیل دهنده لباس سه شیرها در تورنمنت های مختلف بوده است. ضمن اینکه این بار خبری از طرح و یا پترن خاص روی لباس انگلیسی ها نیست. و تنها یقه به رنگ سورمه ای و همچنین لبه آستین ها و پهلوها از رنگ دوم استفاده شده است.

نکته جالب توجه اما استفاده از رنگ بنفش تیره به عنوان رنگ دوم برای انگلیس است. چرا که همواره این کشور از رنگ قرمز یا آبی برای رنگ دوم بهره میبرد. لباس خاص و دوم این کشور از رنگ بنفش تیره تشکیل شده است. ضمن اینکه شورت و جوراب هم به همین رنگ است. اگرچه در ساختار پارچه این لباس، برای نفوذ و گردش هوا منافذی تعبیه شده که به خودی خود شکل یک پترن را ایجاد میکند، اما طرح خاص و متمایزی در لباس دوم انگلیس دیده نمیشود. تا اصلی ترین سورپرایز برای لباس دوم سه شیرها همانند کیت دوم آلمان، استفاده از یک رنگ جدید برای لباس آن ها باشد.

کیت تیم های جام ملت های 2024، پرتغال

رونمایی از لباس اول پرتغال در جام ملت های اروپا 2024
کیت پرتغال در یورو
کیت تیم های یورو 2024، لباس دوم زیبا پرتغال
کیت دوم پرتغال در یورو 2024

لباس اول پرتغالی به رنگ همیشگی قرمز طراحی شده است. میتوان گفت این تم رنگی استفاده شده، نسبت به نسخه های قدیمی رنگ پیراهن این کشور، بیشتر متمایل به قرمز است. چرا که در برخی موارد به زرشکی و یا کدهای تیره تر قرمز نزدیک بود. حاشیه کار شده مانند یقه ها و یا لبه های لباس نیز از رنگ های مشکی و سبز تشکیل شده است. ضمن اینکه رنگ شورت لباس اول سبز رنگ به همراه جزئیات مشکی و قرمز طراحی شده است. جالب است که طراحی لباس پرتغال به نسبت سایر تیم ها و البته سایر کارهای نایک، ساده تر است. و سادگی بیشتر آن را به حذف لبه هایی با تم رنگی متفاوت از لباس اصلی در قسمت پهلوها دانست.

لباس دوم پرتغالی به عنوان یکی از لباس های زیبا و در بین کیت تیم های یورو 2024 با طراحی خاص تولید شده است. این طرح که از کاشی کاری تاریخی پرتغالی-اسپانیایی (Azulejo) الهام گرفته شده، با ترکیب رنگ آبی و سفید رونمایی شده است. شورت این لباس نیز به رنگ سورمه ای طراحی شده است. تا کیت دوم پرتغالی ها تبدیل به یکی از محبوب ترین لباس های این دوره از مسابقات جام ملت ها لقب بگیرد. بازگشت تم رنگی برای پهلوها در مقایسه با کیت اول، از نکات جالب توجه این لباس است.

کیت لاله های نارنجی برای یورو

کیت هلند، از زیباترین کیت تیم های یورو 2024
کیت اول هلند در یورو 2024
لباس دوم هلندی ها در جام ملت های 2024
کیت دوم هلند در یورو

لباس هلند یکی ادیگر از مهم ترین کیت تیم های یورو 2024 به حساب می آید. آن ها که با رنگ نارنجی خود یکی از تیم های محبوب و خاص مسابقات به شمار میروند، با لباس های زیبایی آماده این پیکارها میشوند. لباس اول با پترنی ساده و یکدست نارنجی، به همراه یقه و لبه های آستین سورمه ای طراحی شده است. همچنین پس زمینه فیروزه ای رنگ نیز زیر لوگو سورمه ای این کشور قرار داده شده است. شورت و جوراب لباس اول نیز به رنگ نارنجی طراحی شده است. اما لباس دوم که طرحی زیبا دارد، از رنگ سورمه ای به همراه رگه های از پترن خاص نارنجی و آبی تشکیل شده است. همچنین شورت و جوراب نیز به رنگ سورمه ای طراحی شده است.

کیت اول اسپانیا برای مسابقات یورو 2024
کیت اول اسپانیا برای یورو 2024
لباس دوم اسپانیا برای جام ملت های 2024
کیت دوم اسپانیا در یورو 2024

قهرمان دو دوره پیاپی یورو در سال 2008 و 2012، امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها دارد. لیاس این کشور توسط کمپانی تامین کننده لباس، آدیداس طراحی شده است. به همین منظور رنگ قرمز به مانند همیشه به عنوان رنگ اصلی و رنگ زرد رنگ دوم را تشکیل میدهد. در واقع در این کیت خبری از رنگ مشکی در طراحی لباس وجود ندارد. ضمن اینکه به مانند دوره های گذشته اسپانیا از شورت آبی رنگ استفاده شده است.

اما لباس دوم این تیم که آن را تبدیل به لباسی خاص بین کیت تیم های یورو 2024 کرده است، از رنگ زرد نئون کم رنگ استفاده شده است. این رنگ خاص که کمتر برای این کشور استفاده شده، همراه با رنگ آبی روشن تکمیل شده است. همچنین در پشت این پیراهن نیز با یک ترکیب گرافیکی از رنگ های آبی روشن و تیره استفاده شده است.

کیت تیم های یورو 2024، ایتالیا

کیت تیم های یورو 2024، لباس اول ایتالیا
کیت اول ایتالیا در یورو 2024
لباس دوم ایتالیا برای مسابقات یورو
کیت دوم ایتالیا در یورو 2024

اما یکی دیگر از تیم های مدعی و البته مدافع عنوان قهرمانی این بازی ها، تیم دوست داشتنی ایتالیا است. کمپانی آدیداس برای این تیم از رنگ همیشگی آبی برای لباس اول استفاده کرده است. با این تفاوت که سه خط استفاده شده بر روی شانه های این لباس (سه خط معروف آدیداس) از رنگ های پرچم این کشور تشکیل شده است. همچنین لوگو سفید آدیداس، در کنار شورت آبی و جوراب سفید تکمیل کننده کیت اول ایتالیایی ها برای مسابقات یورو 2024 است.

اما برای لباس دوم، آدیداس از یک سورپرایز برای آتزوری استفاده کرده است. جایی که الگویی تا حدودی شبیه به لباس این تیم در جام جهانی 2006 بهره برده است. الگویی که با رنگ های سبز و قرمز، در لباس سفید رنگ این تیم تکمیل شده است. ضمن اینکه بر خلاف لباس اول اینبار شورت آبی و جوراب سفید برای کیت دوم ایتالیایی ها استفاده شده است. تا در بین کیت تیم های یورو 2024، ایتالیا نیز به عنوان یک مدعی قهمانی آماده این رقابت ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید