مراسم افتتاحیه یورو 2024

تصاویری جذاب از مراسم افتتاحیه یورو 2024

مراسم افتتاحیه یورو 2024 در استادیوم آلیانز آرنا (فوسبال آرنا مونیخ) در کشور آلمان برگزار شد. این بازی ها که هفدهمین دوره از این رقابت ها محسوب میشود، در 10 شهر کشور آلمان برگزار خواهد شد. همواره مراسم افتتاحیه تورنمنت های بزرگ از جذابیت های زیادی برخوردار هستند. به همین خاطر کشورهای میزبان نیز سعی کرد تا مراسمی جذاب و ماندگار را برای شروع رقابت ها تدارک ببینند. این اتفاق در کشور آلمان به عنوان میزبان بازی ها نیز رعایت شد تا بازی ها با شور و هیجان بیشتری برگزار شود. از همین رو ما نیز در ادامه برخی از جذاب ترین تصاویر مربوط به مراسم افتتاحیه این رقابت ها را خدمت شما ارائه میکنیم.

مراسم افتتاحیه یورو 2024

برگزاری مراسم افتتاحیه یورو در مونیخ

مسباقات یورو 2024 که از 25 خرداد ماه در آلمان شروع شد، مراسم افتتاحیه رنگارنگ و جذابی داشت. این مراسم در استادیوم زیبا و مدرن شهر مونیخ یعنی آلیانز آرنا بر پا شد. در بازی افتتاحیه طبق برنامه قرار بود تا دو تیم آلمان و اسکاتلند اولین بازی این رقابت ها را برگزار کنند. بازی که با برتری قاطع میزبان برابر اسکاتلندی ها نیز همراه شد. اما پیش از آغاز بازی، جشن بزرگی در استادیوم برپا شد. جشنی که نه تنها در داخل زمین، که بر روی سکوها نیز وجود داشت. استفاده از کاغذ رنگی های مختلف بر روی سکوهای تماشاگران، جذابیت زیادی را برای این مراسم ایجاد کرده بود. همچنین استفاده از تم های آتش بازی و تم های رنگی این رقابت ها را پر شور و زیبا نمایش داد.

همچنین حرکات مختلف توسط افراد و نمایش آکروباتیک نیز بخشی از این مراسم بود. حرکاتی که با پخش موزیک و همچنین اجرای زنده برای تماشارگران و بینندگان همراه بود. البته که برای بیننده های تلویزیونی تلاش شده بود تا با دوربین های مختلف، نمایی زیبا از مراسم و ورزشگاه ارائه شود. تا مراسم افتتاحیه یورو 2024 به بهترین شکل برگزار شود. جالب است که بدانید این اولین میزبانی آلمان ها پس از فروپاشی دیوار برلین در مسابقات یورو محسوب میشود.

اجرای حرکات نمایشی در افتتاحیه یورو 2024

اجرای نمایش در مراسم افتتاحیه جام ملتها اروپا

حرکت نمایشی جذاب زن در مراسم افتتاحیه یورو 2024

جشن افتتاحیه جام ملت های اروپا 2024

جشن آغازین بازی های یورو 2024

یکی از نکات جذاب و جالب توجه در مراسم افتتاحیه، استفاده از تم های رنگی بسیار متنوع بود. در واقع همواره در مراسم افتتاحیه استفاده از رنگ های مختلف کاملا مرسوم است. اما این کار در مراسم افتتاحیه یورو 2024 به شکل متفاوت تری به کار گرفته شد. در واقع همانطور که میدانید، لوگو این رقابت ها با استفاده از رنگ های پرچم کشورهای شرکت کننده تشکیل شده است. به همین خاطر این لوگو به صورت یک جام احاطه شده با نوارهای رنگی است. به همین خاطر در مراسم افتتاحیه این بازی ها نیز با الهام از این المان، تمامی لباس ها رنگارنگ و جذاب بود. به همین خاطر تصاویر و ویدیوهای ثبت شده از این مراسم به خوبی میتوانند فضای شاد و خاص این مراسم را به نمایش بگذارند.

برای این مراسم حدود 66 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. استادیوم آلیانز آرنا که به دلیل قوانین نامگذاری یوفا، با نام فوسبال آرنا مونیخ شناخته میشود، میزبان این مراسم بود. در مرکز زمین، با استفاده از پارچه های بسیار بزرگ، تصاویر و المان های مختلفی به تصویر کشیده شد. که مهم ترین آن، نمایش لوگو این رقابت ها بود. همچنین مهمانان سرشناسی زیادی از این مراسم دیدن کردند، که شاید جذاب ترین آن ها، سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای فوتبال بود. که برای تماشای دیدار هموطنانش در مقابل آلمان در استادیوم مونیخ حضور داشت. فرگوسن که همواره در مراسمات مهم مختلف حضور پیدا میکند، در مونیخ نیز حمایت خود را از تیم ملی کشورش اعلام کرد.

افراد با لیاس های رنگی در حال اجرای نمایش در مراسم افتتاحیه یورو

انجام حرکات آکروباتیک در جشن افتتاحیه جام ملت های ایروپا 2024

جشن آغازین جام ملتهای اروپا 2024 کشور آلمان

نمایی زیبا از مراسم افتتاحیه یورو 2024

نمایش لوگو یورو در مراسم افتتاحیه

فرگوسن و مورینیو در حاضر در مراسم افتتاحیه یورو 2024 در استادیوم مونیخ آلمان

دیدگاهتان را بنویسید