برندهای لباس یورو 2024

برندهای لباس یورو 2024، رقابت داغ کمپانی های بزرگ ورزشی

برندهای لباس یورو 2024 برای این مسابقات با طرح ها و الگوهای مختلفی وارد شده اند. در واقع الگوهای اصلی طراحی شده برای تیم ها مختص به این رقابت ها بوده است. از آنجایی که در قاره سبز، رقابت های یورو پس از جام جهانی، معتبرترین و مهم ترین بازی در رده ملی محسوب میشود، همه چیز در آن از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا داشته و همین امر افراد و تیم ها را ملزم به رعایت بالاترین استانداردها و کیفیت میکند. از همین رو شرکت های مطرح تامین کننده کیت های و سایر اقلام ورزشی، سعی میکنند تا طرح های مناسب با بالاترین کیفیت را عرضه کنند. از همین رو در این مسابقات نیز شاهد حضور برخی از معروف ترین برندها و شرکت های تولیدی لباس در دنیا هستیم.

برندهای لباس یورو 2024

جدول گروهی شرکت های تامین کننده لباس های جام ملت های اروپا 2024

مسباقات یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان، با حضور 24 تیم در 6 گروه در حال برگزاری است. جالب است که در این دوره، تنوع برند تیم ها آنچنان زیاد نبوده و تنها به 6 برند مختلف محدود شده است. البته این امر با توجه به حضور برخی شرکت های قوی که وظیفه تولید و طراحی لباس های چندین تیم را برعهده دارد، طبیعی است. با این حال در این بین شرکت آمریکایی نایکی، طراح و تولید کننده البسه ورزشی با در اختیار داشتن 9 تیم، بیشترین حضور را در این مسابقات دارد. این شرکت که به صورت انفرادی اسپانسر چندین چهره مطرح ورزشی دنیا نیز به شمار میرود، در کنار آدیداس از بهترین تولید کنندگان اقلام ورزشی در دنیا محسوب میشود. چرا که بهترین تکنولوژی ها و کیفیت در اقلام تولیدی این شرکت به کار میرود.

اما پس از نایک، نوبت به دیگر شرکت مطرح و غول آلمانی یعنی آدیداس میرسد. که وظیفه تامین لباس های 6 تیم را عهده دار است. آدیداس که در سالیان اخیر رقابت تنگاتنگی با نایک دارد، فعلا در این مسابقات قافیه را به شرکت آمریکایی واگذار کرده است. این شرکت آلمانی که در رقابت های مختلف دست کم وظیفه تامین لباس چندین تیم را عهده دار است، با این حال در این تورنمنت نیز از طرح های خاصی را آماده کرده است. پس از آدیداس، از پوما میتوان به عنوان یکی از برندهای لباس یورو 2024 نام برد، که لباس 4 تیم را تامین میکند. همچنین جوما و مکرون نیز هرکدام 2 تیم را تحت پوشش خود دارند. همچنین هومل نیز اسپانسرینگ یک تیم را برعهده دارد. دانمارکی لباس ها تولید شده توسط این برند را بر تن میکنند.

شرکت های تامین کننده لباس جام ملتهای اروپا 2024

جدول رنگ و برندهای لباس یورو 2024

اگر بخواهیم پراکندگی و تفکیک برند تیم ها را به صورت گروه به گروه بررسی کنیم، باید ابتدا به گروه D اشاره کنیم. جایی که برندهای لباس یورو 2024 در این گروه با بیشترین تراکم در اختیار شرکت آمریکایی نایک است. جالب است که در تمامی گروه ها، تنها در گروه A مسابقات است که نایک هیچ نماینده ای ندارد. جالب است که در گروه A آدیداس با سه نماینده در این گروه، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. شاید مهم ترین تیم در این گروه نیز میزبان رقابت ها آلمان است باشد که لباسی از شرکت همین کشور را به تن میکند. آلمانی که بحث قرارداد جدید آن ها با شرکت نایک حسابی در این کشور سر و صدا کرده و مسئولان این کشور هم از فدراسیون آلمان توضیح خواسته اند.

دو تیم که لباس های برند جوما را به تن میکنند، در گروه E حضور دارند. نکته دیگری که میخواهیم به آن بپردازیم، رنگ های پیراهن مسابقات است. این که کدام رنگ ها بیشترین سهم را برای لباس اول تیم ها در اختیار دارند. از آنجایی که اکثر کشورها رنگ لباس خود را از پرچم خود میگیرند، رنگ قرمز بیشترین سهم (10 تیم) را دارد. پس از رنگ قرمز نوبت به رنگ سفید است که 7 تیم لباس اصلی به این رنگ دارند. تیم هایی که رنگ لباس اول آن ها آبی است 4 تیم هستند. همچنین زرد با 2 نماینده و نارینجی نیز 1 نماینده در این مسابقات دارد. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت لباس اول تیم ها، در این بخش از رنگ دوم آن ها صرف نظر شده است. همچنین رنگ پایه آن ها در لباس اول در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید