جذاب ترین فوتبالیست های زن دنیا

جذاب ترین فوتبالیست های زن دنیا، ستاره فوتبال یا شبکه های مجازی؟

جذاب ترین فوتبالیست های زن دنیا، عنوانی که شاید برای بسیاری جذاب باشد. عنوانی که در دنیای امروز و مخصوصا گسترش شبکه های مجازی، محل مناسبی است تا علاوه بر زمین فوتبال، در این بخش نیز اقدام به خودنمایی کرد. بی شک امروزه چه در ورزش مردان و چه در بخش زنان، اهمیت دادن به شبکه های مجازی از اقدامات غیر قابل انکاری است که ورزشکاران انجام میدهند. جایی که علاوه بر افزایش میزان دنبال کننده، از لحاظ مالی نیز میتواند بسیار سودآور باشد. تا جایی که ابرستاره هایی چون کریس رونالدو یا لیونل مسی در سال های اخیر، بیشترین درآمد خود را از سوشیال مدیا و بخش تبلیغات در این بخش به دست آوردند. اما اینبار میخواهیم به سراغ زنان فوتبالیستی برویم، که نه تنها در زمین فوتبال، که در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب هستند.

جذاب ترین فوتبالیست های زن، الکس مورگان

فوتبالیست جذاب زن آمریکایی، الکس مورگان

بی شک یکی از جذابیت های نسل طلایی فوتبال زنان آمریکا پس از کسب دو عنوان قهرمانی در جهان، ستاره این تیم الکس مورگان بود. مورگان که علاوه بر قهرمانی جهان، با تیم ملی کشورش قهرمانی المپیک را نیز به دست آورده، یکی از پرافتخارترین فوتبالیست های زن دنیا شناخته میشود. به غیر از دو مقطع که در تیم های لیون و تاتنهام بازی کرد، باقی دروان ورزشی این بازیکن در تیم های باشگاهی کشورش سپری شد. مورگان که به عنوان یکی از جذاب ترین ستاره های دنیای فوتبال زنان شناخته میشود، در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنندگان زیادی دارد. تا جایی که اکانت اینستاگرام این فوتبالیست بیش از 10 میلیون دنبال کننده دارد.

جالب است بدانید اگرچه الکس مورگان به عنوان یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست های مجازی شناخته میشود، اما در مستعطیل سبز نیز یک ستاره بود. تا جایی که برخی از گل های او، جزو زیباترین گل های فوتبال زنان نیز هست.

آلیشا لمن، یک اینفلوئنسر واقعی

آلیشا لمن، جذاب ترین فوتبالیست زن دنیا

معروف ترین فوتبالیست زن دنیا در حال حاضر بی شک آلیشا لمن است. کافی است نگاهی به دنبال کنندگان این فوتبالیست در اینستاگرام بیندازید. بیش از 17 میلیون نفر، دنبال کننده این ستاره سوئیسی هستند. لمن که بیشتر به عنوان وینگر و یا هافبک کناری به بازی گرفته میشود، در تیم های باشگاهی مختلفی بازی کرده است. از اورتون، وستهام و آخرین و معروف ترین آن میتوان به یوونتوس اشاره کرد. لمن که پیشتر با رامونا باخمان، ستاره زنان سوئیس در تیم چلسی در رابطه بود، بیشتر سر زبان ها افتاد. تا پس از اتمام این رابطه، او با داگلاس لوئیز، ستاره خط هافبک وستهام وارد رابطه شود. این اتفاق زمانی رخ داد که آلیشا لمن نیز در تیم زنان وستهام بازی میکرد.

پس از اینکه یوونتوس اقدام به خرید داگلاس لوئیز کرد، در اتفاقی جالب، آلیشا لمن نیز به تیم زنان یوونتوس پیوست. اتفاقی که بی ارتباط به رابطه این دو فوتبالیست و البته بحث های تبلیغاتی نبوده است. چرا که تاثیر زیادی که آلیشا در شبکه های اجتماعی دارد، بی شک بسیار بیشتر از تاثیرش در زمین فوتبال است!

الکس پوتیاس، ستاه ای در همه جا

الکس پوتیاس، ستاره زیبا فوتبال اسپانیا

اما بی شک یکی دیگر از ستاره هایی که علاوه بر داخل زمین، در خارج از مستعطیل سبز نیز یک سوپر استار است، الکس پوتیاس اسپانیایی است. این فوتبالیست مطرح تیم فوتبال بارسلونا، تنها فوتبالیست زنی است که دو مرتبه برنده توپ طلای زنان شده است. همین عنوان کافی است که نگاه ها به سمت او باشد. به همین خاطر در شبکه های مجازی و عناوین خبری مطالب زیادی درمورد این فوتبالیست مطرح میشود. البته که آخرین خبری جالب در مورد این بازیکن، گلزنی اش در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل لیون بود. جایی که او از فرط خوشحالی لباس خودش را نیز از تن درآورد. تا سوژه مناسبی در اختیار خبرنگاران و عکاسان قرار بگیرد.

پوتیاس که به دلیل دستاوردها و البته نمایش زیبا در مستعطیل سبز بسیار مورد توجه کاربران است، افتخارات زیادی نیز کسب کرده است. تا در کنار دیگر ستاره فوتبال زنان یعنی آیتانا بونماتی در تیم بارسلونا افتخارات زیادی کسب کنند. تا بدین ترتیب هم در زمین بازی، و هم در شبکه های اجتماعی جزو ستاره هایی با بیشترین دنبال کننده باشند.

آنا مارکوویچ، پدیده جذاب فوتبال زنان

از جذاب ترین فوتبالیست های زن، آنا مارکوویچ

قطعا یکی دیگر از بازیکنانی که همچون آلشا لمن، حضور پر رنگی در شبکه های مجازی و اخبار این بخش دارد، آنا مارکوویچ کروات است. او که از 12 سالگی در سوئیس زندگی میکند، فوتبال خودش را نیز در همین کشور دنبال میکند. او که در خط حمله بازی میکند، تاکنون دو گل ملی نیز به ثمر رسانده است. از سال 2021 او سابقه دعوت به تیم ملی کشورش را پیدا کرده است. بدون شک تاثیر و درخشش این فوتبالیست نیز بیشتر در شبکه های مجازی بوده است. بازیکنی که علی رغم سن و سال کمی که دارد، باید دید در آینده در زمین فوتبال چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

جوردین هویتما، از دوستی با آلفونسو دیویس، تا جدایی از او

جوردین هویتما، از جذاب ترین فوتبالیست های زن دنیا

اما یکی دیگر از فوتبالیست های مطرح کانادایی زنان، جوردین هویتما است. این ستاره جوان که متولد سال 2001 است، در خط حمله تیم سیاتل آمریکا توپ میزند. شاید یکی از دلایل معروف شدن او در شبکه های مجازی، دوستی اش با آلفونسو دیویس، مدافع مستحکم بایرن مونیخ و دیگر ملی پوش کانادا بود. زمانی که هویتما در پاریس سن ژرمن توپ میزد، تصاویر و ویدیوهای مشترک این دو سوژه جذابی برای کاربران به حساب می آمد. تا جوردین هویتما نیز وارد لیست جذاب ترین فوتبالیست های زن و یکی از ستاره های شبکه های مجازی تبدیل شود.

کارلا همفری، از جذاب ترین فوتبالیست های زن دنیا

کارلا همفری، از زیباترین فوتبالیست های زن در دنیا

اما یکی دیگر از بازیکنانی که توجه زیادی به خود جلب کرده است، کارلا همفری، بازیکن حال حاضر تیم چارلتون انگلیس است. این ستاره که متولد سال 1996 در انگلیس است، در تیم های مطرح زنان این کشور بازی کرده است. از تیم هایی چون آرسنال و لیورپول به عنوان مهم ترین تیم های باشگاهی که همفری در آن ها عضویت داشت، میتوان نام برد. با این حال او علاوه بر زمین، در شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام نیز فعال است. البته که نمیتوان او را جزو بیشتیرن دنبال کننده ها به حساب آورد، اما با این حال یکی از بازیکنانی است که در شبکه های مجازی دنبال کنندگان زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید