انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا

کلاف پیچیده انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا

انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا قطعا میتواند یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات تابستان 2024 باشد. ستاره ای که با نمایش درخشان خود در مسابقات یورو، نشان داد تا چه حد میتواند مناسب تیم هاسنی فلیک باشد. زوج یامال و ویلیامز بی شک میتواند از آرزوی های هواداران بارسلونا باشد. هوادارانی که پس از چند سال فرمانروایی در اسپانیا و اروپا، چند سالی حال خوشی ندارند و بیشتر شاهد بمب ترکانی و موفقیت های رقیب دیرینه خود، رئال مادرید هستند. باید دید آیا مسئولان بارسلونا و در راس آن ها خوان لاپورته و دکو موفق به انجام این عملیات میشوند یا خیر.

انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا، کلافی پیچیده

تلاش بارسلونا برای انتقال نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو

ویلیمز ستاره 22 ساله اتلتیک بیلبائو اسپانیا است. این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی میکند، زوجی مناسبی برای لامینه یامال 17 ساله است که به عنوان وینگر راست در بارسلونا توپ میزند. جالب است که بازی آن ها در تیم ملی اسپانیا و موفقیت های آن ها در راه قهرمانی اسپانیا در یورو 2024، میتواند نوید بخش روزهای خوبی برای باشگاه بارسلونا باشد. وجود بند فسخ 58 میلیون یورویی در قرارداد این ستاره، شاید کار را برای سایر باشگاه ها آنچنان سخت نکند. اما تا به اینجا که مسئولان اتلتیکو بیلبائو، و سرمربی آن ها یعنی ارنستو والورده به شدت مخالف ترک باشگاه توسط ویلیامز بودند. آن ها که پس از سال ها در فصل گذشته موفق به فتح کوپا دل ری شدند، امیدوارند که کماکان بتوانند از این ستاره در ترکیب تیم خود بهره ببرند.

حضور پاریس برای هایجک ویلیامز

احتمال هایجک ویلیامز از بارسا توسط پاریس سن ژرمن

علی رغم تلاش بارسایی ها برای انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا، اما فعلا نتیجه خاصی حاصل نشده است. جالب است که چندین خبرگزاری نقل کرده اند که مسئولان باشگاه پاریس سن ژرمن قصد دارند تا با ارائه پیشنهادی جذاب به باشگاه اتلتیک بیلبائو و البته خود نیکو ویلیامز، او را هایجک کنند. اتفاقی که همین چند فصل گذشته با واینالدوم انجام دادند. بازیکنی که برای انتقال به بارسلونا توافقات لازم را انجام داده بود، ناگهان با پیشنهادی بالاتر، سر از پاریس سن ژرمن درآورد. البته شرایط برای ویلیامز کمی متفاوت است. چرا که او شخصا علاقه مند به حضور در بارسلونا است. که همین امر میتواند کار انتقال او را به بارسا تسهیل کند. البته که بارسایی ها کمی نگران هایجک این بازیکن توسط باشگاه های دیگر هستند.

در این پنجره که بازیکنانی چون ویلیامز و ریکاردو کالافیوری به باشگاه های مختلف لینک شدند، شاهد مشخص شدن تکلیف یکی از آن ها بودیم. کالافیوری ستاره ایتالیایی بولونیا سرانجام با قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست. اتفاقی که هواداران بارسا معتقدند اگر پیگیری مدیریت و شرایط مناسب مالی بود، میتوانست خیلی زود سبب نهایی شدن انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا شود. باید دید در نهایت کلاف پیچیده این انتقال چگونه باز خواهد شد.

تلاش لاپورتا برای فعالسازی اهرم مالی برای جذب ویلیامز

پس از اینکه با شروع تمرینات اتلتیک بیلبائو، نیکو ویلیامز نیز یک ویدیو از خود منتش کرد و از آمادگی برای شروع یک فصل پرقدرت در ترکیب بیلبائو گفت، بسیاری از هواداران بارسلونا از جذب او ناامید شدند. با این حال تلاش های لاپورتا و همچنین دکو مدیر ورزشی این تیم برای متقاعد کردن ویلیامز و البته باشگاه اتلتیک بیلبائو ادامه دارد. بارسلونا که در چند سال گذشته با مشکلات مالی مواجه بوده، سخت در تلاش است تا با ایجاد شرایط مالی بهتر، بتواند با رعایت قوانین فرپلی مالی، نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدم کند. بازیکنانی که هم اکنو اکثر آن ها از جوانان پرورش یافته آکادمی لاماسیا هستند. اما هم مدیریت و هم هانسی فلیک، مدیر جدید این تیم میدانند برای موفقیت به برخی بازیکنان جدید و ستاره هم نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید