خداحافظی نویر از تیم ملی آلمان

خداحافظی نویر از تیم ملی آلمان، پایان ستاره دیگر در مانشافت

خداحافظی نویر از تیم ملی آلمان، جدیدترین پایان یکی دیگر از ستاره های درخشان تیم ملی این کشور بود. آلمانی ها که سال ها با یک نسل طلایی موفقیت های مختلفی را تجربه کردند و یک تیم همیشه مدعی محسوب میشدند، با مانوئل نویر دروازبان کهنه کار خود وداع کردند. نویر با انتشار یک ویدیو رسمی از خود، از پایان کار خود از تیم ملی آلمان پس از 15 سال خبر داد.

خداحافظی نویر از تیم ملی آلمان

پس از اعلام رسمی خداحافظی تونی کروس ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید، این بار نوبت به دروازبان تاریخ ساز مانشافت رسید تا از بازی های ملی خداحافظی کند. البته با این تفاوت که کماکان شاهد حضور نویر در چارچوب دروازه بایرن مونیخ هستیم. اما با این حال، مانشافت یکی دیگر از ستاره های قهرمان جهان خود را از دست داد. ستاره ای که سال ها مسئولیت محافظت از قفس توری ژرمن ها را به بهترین شکل برعهده داشت. بی شک پس از دروازبان اسطوره ای چون اولیور کان، حضور نویر برای سال ها خیال آلمان ها را از یک دروازبان مطمئن راحت کرده بود. اتفاقی که سبب میشود از این پس شاهد بازی های بیشتری از تراشتگن، دیگر سنگربان ژرمن ها باشیم.

نویر: این تصمیم آسانی برایم نبود

متن مصاحبه نویر درباره پایان کارش در تیم ملی آلمان

مانوئل نویر با انتشار یک ویدیو در حساب رسمی خود در اینستاگرام از پایان کار خود در فوتبال آلمان صحبت کرد. در این ویدیو او این چنین به پایان کار خود در تیم ملی اشاره کرد.

هواداران عزیز فوتبال آلمان، روزی که باید فرا میرسید، اکنون رسیده است. باید اعلام کنم امروز پایان کار من در تیم ملی آلمان است. افرادی که من را میشناسند، میدانند که این تصمیم اصلا برایم آسان نبود. از بهترین لحظه همه آگاه هستند. برد در استادیوم ماراکانا مقابل آرژانتین، جایی که ما به قهرمانی جهان رسیدیم. از اولین بازی من برای تیم ملی 15 سال میگذرد. جایی که من اولین بازی خود را برابر امارات انجام دادم و به شدت عصبانی بودم. همواره با تیم ملی فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردم.

او همچنین اینطور ادامه داد:

وقتی به گذشته نگاه میکنم، شور و غرور زیادی به من دست میدهد. جایی که با بازیکنان زیادی هم تیمی بودم و 7 سال کاپیتان تیم ملی بودم. این واقعیت که دوباره توانستم در یورو دوباره در زمین حضور داشته باشم، بهترین دستاورد من بود. در پایان از تمامی کارمندان فدراسیون فوتبال آلمان، تشکر و قدردانی میکنم. همینطور از مربیان، مربیان دروازبانان، و همچنین تمامی اعضای کادرفنی در تمامی این سال ها. ما به معنی واقعی یک خانواده بودیم و از همه مهم تر اینکه با بازیکنانی که با آن ها هم تیمی بودم و در زمین لذت بردم، تشکر میکنم.مانوئل نویر

دیدگاهتان را بنویسید