بهترین خرید های نقل و انتقالات تابستانی 25-2024 فوتبال

بهترین خرید های نقل و انتقالات تابستانی

بهترین خرید های نقل و انتقالات تابستان فصل 25-2024 مشخص شدند. اگرچه که هنوز جابجایی ها ادامه دارند، اما برخی از مهم ترین جابجایی ها انجام شده است. ستاره هایی که مقصد خود را مشخص کرده و باشگاه هایی که توانستند با متقاعد کردن بازیکنانی مهم، آن ها را برای فصل جدید به خدمت بگیرند. البته که هنوز نمیتوان درباره عملکرد بازیکنان در تیم های جدیدشان با قطعیت صحبت کرد. اما میتوان به برخی از برگ های برنده باشگاه ها که میتوانند شرایط متفاوتی را در تیم های جدیدشان رقم بزنند، اشاره کنیم.

بهترین خرید های نقل و انتقالات با پرز

بهترین خرید های نقل و انتقالات، رئال مادرید

بی شک فلورنتینو پرز، که یکی از تاجران موفق دنیا به حساب می آید، از برترین مدیران تاریخ فوتبال نیز محسوب میشود. این مدیر که در سالیان اخیر موفقیت های زیادی با رئال به دست آورده، ترکیب جذابی هم برای فصل 25-2024 در اختیار کارلو آنچلوتی قرار داده است. کافی است نگاهی به ترکیب رئال مادرید فصل 25-2024 بیندازید تا توازن و کیفیت را در آن مشاهده کنید. پرز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز موفق شد بالاخره کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد. تا یکی از موفق ترین تیم ها در پنجره تابستانی باشد. همچنین رئال با نهایی کردن قرارداد اندریک 17 ساله، پدیده برزیلی، خط حمله ای رویایی در این فصل در اختیار خواهد داشت.

آرتتا به فکر قهرمانی با جذب نفرات کلیدی

پیوستن کالافیوری در پنجره نقل و انتقالات 25-2024

پس از دوبار ناکامی در قهرمانی لیگ برتر انگلیس، آرتتا و شاگردانش به شدت مصمم به فتح جام هستند. آن ها که در دو فصل اخیر بسیار به قهرمانی لیگ نزدیک بودند، سرانجام قافله را به پپ گواردیولا و شاگردانش واگذار کردند. اما آن ها با رفع نواقص و کمبودها در خطوط مختلف، از بهترین خرید های نقل و انتقالات خود در این تابستان رونمایی کردند. ریکاردو کالافیوری، مدافع مستعد و توانای ایتالیایی را با 45 میلیون یورو از بولونیا به خدمت گرفتند. تا استحکام دفاعی بهتری داشته باشند. آن ها همچنین در آستانه جذب میکل مرینو هافبک اسپانیایی رئال سوسیه داد نیز هستند. بازیکنی که میتواند به شدت توازن و قدرت خط هافبک این تیم را افزایش دهد.

جذب لنی یورو و دلیخت برای موفقیت تن هاگ

ترکیب جدید منچستریونایتد با جذب دلیخت و لنی یورو

اما یکی از جذاب ترین نقل و انتقالات تابستانی این فصل، جذب ماتیاس دلیخت مدافع بایرن مونیخ توسط منچستریونایتد بود. مدافعی مستحکم و سرشناس که شیاطین سرخ امیدوارند بتواند مشکلات این تیم در این بخش رفع کند. منچستری ها پس از زوج فردیناند و ویدیچ، در سال های اخیر از داشتن مدافعان با کیفیت عاجز بوده است. اگرچه آن ها با یک رکوردشکنی هری مگوایر را جذب کردند، اما این بازیکن به هیچ وجه در قواره یک مدافع مستحکم برای آن ها ظاهر نشد. ضمن اینکه آن ها لنی یورو جوان را نیز از در رقابت با رئال مادرید از لیل جذب کردند. بازیکنی جوان و آینده دار که البته در بدو ورود با مصدومیت مواجه شد. اما با حضور جاشوآ زیرکزی، در ادامه باید شاهد یک منچستر متحول شده در بخش دفاعی باشیم.

از همین رو بهترین خرید های نقل و انتقالات در بخش دفاعی را میتوان در این پنجره به منچستریونایتد اختصاص داد. تیمی که بر خلاف انتظارات این فصل نیز با تن هاگ ادامه میدهد. مربی که امیدوار است با جذب نفرات جدید، بتواند در این فصل تیمش نمایش بهتری داشته باشد.

بهترین خرید های نقل و انتقالات اتلتیکو، لونورمان و آلوارز

بهترین خرید های نقل و انتقالات تابستانی با پیوستن آلوارز و لونورمان به اتلتیکو مادرید

یکی از تیم های پرکار در این پنجره از نقل و انتقالات فوتبال اروپا، بی شک اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه بود. تیمی که نفرات خوبی را برای رقابت در این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا خریداری کرده است. شاید عجیب ترین خرید آن ها جذب خولیان آلوارز ستاره منچسترسیتی با رقم 90 میلیون یورو بود. بازیکنی که اگرچه افتخارات زیادی کسب کرده، اما  بسیاری معتقد بودند با عدد بالایی جذب این تیم شده است. اما شاید یکی از بهترین خرید های نقل و انتقالات این پنجره مربوط به رابین لونورمان ستاره دفاعی اسپانیا در یورو 2024 بود. بازیکنی که از تیم رئال سوسیه داد به حمع شاگردان سیمئونه پیوست. تا یک خرید جذاب در خط دفاعی برای این تیم انجام شود. باید دید اتلتیکو در این فصل چه نتایجی با این بازیکنان به دست می آورد.

انتقال دنی اولمو به بارسا و وضعیت نامشخص ویلیامز

پیوستن دنی اولمو به بارسلونا

علی رغم مشکلات متعدد مالی برای بارسا، آن ها به یک هدف مهم نقل و انتقالاتی خود دست یافتند. دنی اولمو یکی از بازیکنان برتر اسپانیا در یورو، به این تیم پیوست. این هافبک توانمند میتواند مشکلات متعدد مرکز زمین بارسا را حل کند. و در کنار پدری، گاوی و دی یونگ شرایط سختی برای رقبا رقم بزند. البته که جدایی رایگان ایلکای گوندوغان از این تیم یکی از شگفتی های پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بود. بازیکنی خلاق که دوباره به منچسترسیتی پیوست. لاپورتا از دلایل مالی برای این جدایی صحبت کرد.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که میتواند جزو بهترین خرید های نقل و انتقالات تابستانی قرار بگیرد، نیکو ویلیامز اسپانیایی است. ستاره جوان اتلتیک بیلبائو که در چند نوبت در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت. با این حال این بازیکن کماکان در حال بازی در ترکیب تیم خود است تا وضعیت نامشخص او در این تابستان کماکان ادامه داشته باشد. در نهایت باید منتظر ماند و دید یکی از بمب های نقل و انتقالاتی اروپا سرانجام کی منفجر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید